KONTAKT I POMOC: biuro@hevea.krakow.pl
INFOLINIA: 573-054-573
Hevea – Materace i akcesoria1 » Polityka Ochrony Danych Osobowych (RODO)

Polityka Ochrony Danych Osobowych (RODO)

Zgodnie z obowiązkiem informacyjnym na podstawie art. 13 Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r

1. Kto jest administratorem danych osobowych?

Administratorem danych, czyli podmiotem decydującym o wykorzystywaniu danych osobowych, jest :

KUAI S.C.
K. Brzana, A. Hendzel, I. Zborowska-Hendzel,
Zakopiańska 56A/15, 30-418 Kraków
NIP 6793168647
REGON 369818520

 

2. Aby uzyskać szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt:


Dane kontaktowe wyznaczonego przez nas inspektora danych osobowych:

  • adres e-mail: biuro@hevea.krakow.pl,
  • adres korespondencyjny: KUAI S.C. Salon Materacy Hevea Zakopiańska 56A/15, 30-418 Kraków


3. Pozyskiwanie Danych osobowych

Otrzymujemy je podczas zakładania konta na e-sklepie, a także w związku z transakcjami dokonywanymi poprzez koszyk zakupowy w sklepie www.hevea.krakow.pl


4. Cel i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych w naszej firmie.

Przetwarzamy dane osobowe, ponieważ jest to niezbędne do wykonania umowy kupna/sprzedaży, w tym do:

  • umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania ze sklepu, w tym dokonywania transakcji i płatności;
  • zakładania i zarządzania kontem lub kontami klientów, oraz zapewnienia obsługi konta, transakcji i rozwiązywania problemów technicznych;
  • obsługi składanych reklamacji;
  • obsługi zgłoszeń (np. przez formularz kontaktowy lub system callpage);
  • kontaktowania się z klientem sklepu, w tym w celach związanych ze świadczeniem usług;
  • zapewnienia właściwej i bezpiecznej obsługi usług płatniczych (PayPal/Przelewy24);
  • zapewnienia realizacji dostawy towaru za pośrednictwem przewoźników (DPD, GEIS lub innych);
  • prowadzenie analiz i statystyk sprzedaży mających na celu optymalizację oferty na naszym sklepie;

Dodatkowo, przepisy prawa mogą wymagać od nas gromadzenia danych dla celów podatkowych i rachunkowych.


5. Dlaczego wymagamy podania danych osobowych?

Wymagamy podania następujących danych osobowych, aby móc zawrzeć i wykonać umowę zawartą z klientem, a tym samym świadczyć najwyższej jakości usługę:

  • imię i nazwisko, adres dostawy zakupionego towaru oraz adres korespondencyjny o ile jest inny niż adres dostawy,
  • adres email, telefon oraz informacji o firmie i jej adresie (w przypadku zakupu dla firm).
  • jeśli klient zdecyduje się utworzyć konto w naszym serwisie (co nie jest konieczne) , wówczas wymagane będzie utworzenie loginu i hasła do konta.

Jeżeli wymagają tego przepisy prawa, możemy wymagać od klienta podania innych danych niezbędnych np. ze względów rachunkowych lub podatkowych (np. NIP). Poza tymi przypadkami podanie Twoich danych jest dobrowolne.


6. Uprawnienia klienta w zakresie przetwarzania danych osobowych.

Gwarantujemy spełnienie wszystkich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.

Klient ma prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem przez nas swoich danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych adres:
Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00.


7. Okres przechowywania danych osobowych i udostępnienie.

Przechowujemy dane osobowe przez czas obowiązywania umowy kupna/sprzedaży zawartej z klientem, a także po jej zakończeniu w celach:

  • dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy (np.: rękojmia, gwarancja),
  • wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych,
  • zapobiegania nadużyciom i oszustwom,
  • statystycznych i archiwizacyjnych,
  • maksymalnie przez okres 15 lat od dnia zakończenia wykonania umowy.

Dane osobowe udostępniamy podmiotom wspierającym sklep w świadczeniu usług drogą elektroniczną, czyli takim, które zapewniają usługi płatnicze, kredytowe, ubezpieczeniowe, transportowe, magazynowe lub logistyczne. W określonych prawem przypadkach możemy przekazać dane osobowe organom publicznym walczącym z oszustwami i nadużyciami.


8. Przekazywanie danych osobowych do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

Zebrane w sklepie dane osobowe nie są przekazywane do państw spoza EOG.


9. Automatyczne przetwarzanie danych osobowych (między innymi profilowanie) a wpływ na Prawa Klienta.

Zbierane dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, przy udziale oprogramowania wspierającego gospodarkę magazynową oraz systemy logistyczne jednakże nie będzie to wywoływać żadnych skutków prawnych lub w podobny sposób istotnie wpływać na sytuację klienta sklepu.


Przejdź do strony głównej