Data napisania recenzji: 28-08-2018
Opinia o produkcie: Co do jakości materaca jeszcze się nie wypowiem bo nie dojechał (dlatego daję środkową, neutralną gwiazdkę), natomiast obsługa klienta i szybkość realizacji zamówień ze sklepu Hevea Kraków pozostawia dużo do życzenia. Firma zdecydowanie zostaje w tyle jeśli chodzi o czas i sposób transportu w porównaniu do innych firm działających w internecie. Według mnie opóźnienie przez producenta wysyłki i trzymanie pieniędzy klienta przez 1,5 tygodnia jest kiepskie. Kto jak nie producent powinien mieć towar dostępny w ciągu 5-7 dni roboczych? Pomimo kilku telefonów i próśb o wysyłkę towaru do 7 dnia roboczego od wpłaty środków przesyłka nie została nadana. Co jest bardziej przykre- obiecano wysyłkę towaru i dostawę na kolejny dzień roboczy, natomiast mimo czekania cały dzień na kuriera nikt się nie pojawił. Niestety nikt też nie zadzwonił i nie poinformował o opóźnieniu. W przypadku zakupu materaca z półki premium (a tak się kreuje ta marka) oczekiwałam innej obsługi. Liczę na to że moja opinia coś zmieni i inni klienci będą w przyszłości obsłużeni bardziej profesjonalnie- adekwatnie do wartości towaru który kupują biorąc pod uwagę asortyment dostępny na rynku.
Autor recenzji: Anita
Ocena produktu:
Średnia ocena (5/5):
Wszystkich recenzji produktu: 1
Dokładamy wszelkich starań, by opinie pochodziły od klientów, którzy używali produktu lub go nabyli. Opinie są zbierane, weryfikowane i publikowane zgodnie z zasadami opisanymi w regulaminie sklepu.